نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 23:01

توزیع ۲۵۳ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در مازندران

نکا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از توزیع ۲۵۳ سری جهیزیه در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه چهارشنبه در رزمایش استانی توزیع ۲۵۳ سری جهیزیه رزمایش مواسات و همدلی که در بوستان شهدای گمنام نکا برگزار شد، با اشاره به مساعدت خیرین در جشن لذت لبخند اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷ جشن لذت لبخند در سطح استان مازندران برگزار شد که در این بخش بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین جمع آوری شد که در این راستا ۱۵ میلیارد تومان به حوزه‌ی قرض ماندگار تعلق گرفت.

وی افزود: اولین رزمایش توزیع جهیزیه در سال جدید ۲۵۳ سری جهیزیه با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال تحویل نوعروسان مازنی داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اضافه کرد: با حمایت از زوج‌های تحت حمایت به دنبال این هستیم تا پایان سال هر نوعروسی با مراجعه به این نهاد بدون نوبت جهیزیه دریافت کند.

عالیشاه با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات از ایجاد ۱۶ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در سطح مازندران خبر داد و همچنین بیان کرد: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان به حوزه اشتغال اختصاص داده شد که این مقدار در سال جاری به یکهزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد.

به گفته این مسئول امسال دو هزار واحد مسکن برای محرومین سطح استان ساخته و تحویل داده می‌شود.

عالیشاه خاطرنشان کرد: ۸۳ هزار خانوار، ۱۵ هزار دانش آموز، ۲۷۰۰ یتیم، ۱۷۰۰ دانشجو و ۳۷۰۰ بیمار صعب علاج در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186945

مهمترین اخبار ایران و جهان: