نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 20:15

اعزام ۷۷ دانش‌آموز اردبیل تحت حمایت به اردوی مشهد مقدس

اردبیل- معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی، ۷۷ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل عازم اردوی زیارتی مشهد مقدس شدند.

صفر توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این دانش‌آموزان به مدت چهار روز از برنامه‌های اردوی زیارتی معنوی مشهد مقدس بهره‌مند خواهند شد که در قالب برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و زیارتی تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: تأمین هزینه این اردو به صورت مشترک با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد تأمین شده تا دانش‌آموزان استان اردبیل از این اردو بهره لازم را ببرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در فصل تابستان کمیته امداد با مشارکت آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی و آموزشی تدارک شایسته‌ای را برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته که یکی از این رویکردها برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی با تدارک برنامه‌های متنوع تربیتی، فرهنگی است که انتظار می‌رود این اردوها به مقصد اردوگاه‌های سراسر کشور انجام شود.

توحیدی افزود: نوجوانان با حضور در این برنامه‌های تابستانی سعی می‌کنند تا بیش از گذشته مهارت‌های متنوع را آموخته و در زندگی خود آنها را به کار بگیرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: هزینه برگزاری این اردو برای هر دانش‌آموز ۳۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده که بخشی از این هزینه‌ها را کمیته امداد و بخشی از آن را نیز آموزش و پرورش بر عهده گرفته تا دانش‌آموزان از شرایط فراهم شده بهره کامل را ببرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326201

مهمترین اخبار ایران و جهان: