نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 20:48

بیستمین همایش استقبال ماه محرم، در مسجد اعظم اردبیل برگزار می‌شود

شهردار اردبیل گفت: بیستمین همایش استقبال از ماه محرم، روز شنبه ۲۴ تیرماه در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق سنوات گذشته، مراسم استقبال از ماه محرم‌الحرام با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز شنبه ۲۴ تیرماه، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در مسجد اعظم اردبیل برگزار می‌گردد.

وی ضمن اعلام اینکه بخش‌های مختلفی برای این مراسم باعظمت پیش‌بینی شده است، از همشهریان و عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) دعوت کرد تا در این برنامه حضور پرشور داشته باشند.

شهردار اردبیل بیان کرد: حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی، تبیین فلسفه محرم و عاشورای حسینی و حفظ و گسترش فرهنگ محرم در جامعه به‌ ویژه در بین جوانان و نسل آینده از جمله اهدف برگزاری این آیین مذهبی و فرهنگی در دارالارشاد اردبیل است.

شهردار اردبیل با اشاره به ارادات خاص مردم دارالارشاد اردبیل به ائمه اطهار مخصوصا امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس‌(ع)‌ از برگزاری هرچه مناسبت‌تر ویژه‌برنامه‌های ماه محرم و صفر در اردبیل سخن گفت و ادامه داد: در این راستا شورای شهر و شهرداری اردبیل با برگزاری ویژه‌برنامه‌های استقبال از ماه‌های محرم و صفر تلاش می‌کند تا همراه مردم اردبیل گامی در جهت عرض ارادت به پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بردارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1354601

مهمترین اخبار ایران و جهان: