نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 13:50

برگزاری بزرگترین رویداد تنیس روی میز بانوان در ۳۱ استان

نخستین رویداد همگانی تنیس روی میز باعنوان جام سلامت مورد استقبال بانوان ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، با هدف ایجاد شور و نشاط بین بانوان علاقمند به ورزش، نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز همگانی «جام سلامت» روز جمعه ۲۹ دی به میزبانی هیات های ۳۱ استان کشور برگزار شد و مورد استقبال کم نظیر زنان و دختران قرار گرفت. 

این دوره از مسابقات که برای آقایان هم برگزار شده بود، در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و با حمایت گروه صنعتی گلرنگ به منظور حمایت از ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی بین آحاد مردم کشورمان برگزار شد. 

برگزاری مسابقات همگانی تنیس روی میز بزرگترین رویداد همگانی در دو بخش آقایان و بانوان بود که در دو هفته متوالی به صورت رایگان برگزار شد و به هشت نفر برتر هر رده سنی هدایای ویژه ای اهدا شد.

مجید کیهانی مدیر آکادمی گروه صنعتی گلرنگ با ابراز رضایت از استقبال بانوان و آقایان از این رویداد بزرگ گفت: از آنجایی که  گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یک بخش خصوص و یکی از ارکان اقتصادی کشور در راستای ایفای مسئولیت  های اجتماعی خود حضور در ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی بین مردم عزیز کشورمان را در برنامه دارد،  این مسابقات را برگزار کردیم  و خوشحالیم که مورد توجه و استقبال مردم هم قرار گرفت. 

وی به ایجاد شور و نشاط در شهرهای محل برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح کیفی  زندگی مردم و تامین سلامت و تندرستی آنها یکی از محورهای مورد تاکید ماست که در همین راستا چنین رویدادی را برگزار کردیم و تلاش خواهیم کرد بزودی در رشته های دیگر هم این اتفاق خوب را تکرار کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643501

مهمترین اخبار ایران و جهان: