نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 13:33

سرپرست فولاد: با یک مهاجم خارجی به توافق رسیدیم

سرپرست تیم فولادخوزستان توضیحاتی را پیرامون روند نقل و انتقالاتی این تیم ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل حاجی‌زاده در مورد شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان در تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت: خوشبختانه از نظر فنی شرایط خوبی داریم. مارتینز به همراه همکاران‌ خود برنامه‌های تمرینی را به صورت منظم پیگیری می‌کنند وآماده شروع مجدد مسابقات خواهیم شد.

مدیر تیم فولاد خوزستان درمورد جابه‌جایی بازیکنان تیم در نقل و انتقالات زمستانی، گفت: در هفته‌های گذشته رضاییان مدیریت باشگاه جلسات متعدد و طولانی را با سرمربی داشتند و باشگاه درصدد است تا حد امکان بر اساس تفکرات مارتینز اقدام به تقویت فولادخوزستان کند. تاکنون به طور رسمی احسان پهلوان که سوابق فراوانی در لیگ برتر دارد به جمع نفرات ما اضافه شده و محمد عباس‌زاده نیز از ما جدا شده است. فعالیت‌های زیادی طی روزهای گذشته به صورت جدی برای انجام برخی جابه‌جایی‌ها صورت گرفته و به زودی خبرهای خوبی در این خصوص به گوش هواداران عزیز خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تقویت تیم فولاد، عنوان کرد: تجربه ثابت کرده در نقل و انتقالات تا زمانی که قرارداد به صورت رسمی امضا نشود، نباید نامی از بازیکنی برد اما برای آنکه کمی از نگرانی هواداران عزیز کاهش بدهم، باید بگویم که با یک مهاجم خارجی به توافقات خوبی دست یافتیم و ان‌شاالله با طی شدن برخی مراحل هفته آینده از او رونمایی خواهیم کرد. بر اساس لیستی که مارتینز به مدیریت باشگاه ارائه کرده، مذاکراتی با برخی باشگاه‌ها و بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران صورت گرفته و تا حصول نتیجه ادامه دارد. همچنین مذاکراتی هم با یک بازیکن خارجی دیگر در جریان است که امیدواریم به قرارداد رسمی منجر شود.

حاجی‌زاده درمورد شایعات فسخ قرارداد برخی بازیکنان با فولاد خوزستان، گفت: اینکه از نظر فنی برخی بازیکنان با سلایق سرمربی همخوانی نداشته باشد، اتفاقی طبیعی است. به هر حال مارتینز دوست دارد با سلیقه خودش تیم را تقویت و تجهیز کند. برخی بازیکنان را در لیست خروجی قرار داده‌، مدیریت باشگاه نیز بر اساس این فهرست با نفراتی که مارتینز آن‌ها را نمی‌خواهد برای فسخ قرارداد مذاکره خواهد کرد. قطعا در روزهای آینده برخی بازیکنان از جمع ما جدا خواهند شد.

سرپرست فولاد خوزستان افزود: ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی هواداران عزیز و درک نگرانی‌ آن‌ها، از طرفداران می‌خواهیم صبور باشند. بی شک در روزهای آینده و ان‌شاالله تا قبل از شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر اتفاقات خوبی در نقل و انتقالات رخ می‌دهد و خبرهای خوبی به اطلاع هواداران خواهد رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661445

مهمترین اخبار ایران و جهان: