نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 22:12

فجر هرمزگان با سفر رییس جمهور آغاز می شود

استاندار هرمزگان از سفر رییس جمهور به این استان در صبح فردا و برگزاری دیدار عمومی در بلوار ساحلی زیر پرچم در ساعت 15:30 خبر داد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به دور دوم سفر هیات دولت به استان هرمزگان اظهارداشت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان نخستین روز از دهه مبارک فجر به هرمزگان سفر خواهد کرد.

وی افزود: رئیس جمهور پس از ورود به بندرعباس و شرکت در آیین‌های پیش‌بینی شده و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی هرمزگان با مردم دیدار خواهد کرد‌.

استاندار هرمزگان تاکید‌کرد: دیدار رئیس جمهور با آحاد مختلف مردم هرمزگان ساعت ۱۵:۳۰ در بوستان غدیر موسوم به زیر پرچم خواهد بود و مردم شریف استان و شهر بندرعباس می‌توانند با حضور در این نقطه با رئیس جمهور مردمی دیدار کنند.

مهدی دوستی از عموم مردم شریف هرمزگان دعوت کرد تا در مراسم دیدار با رییس جمهور در اولین روز از دهه باشکوه فجر انقلاب اسلامی حضور یابند.

به گزارش فارس، بنابر اعلام فرمانداران شهرهای میناب و بشاگرد، رییس جمهور روز جمعه میهمان مردم میناب و نیز مردم گوهران بشاگرد است.

افتتاح 105 هزار میلیارد تومان پروژه در قالب 22 بسته مختلف از برنامه های دیگر سفر رییس جمهور به استان هرمزگان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656345

مهمترین اخبار ایران و جهان: