نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 07:52

کار این ۳۷ اداره و مکان ورزشی در کرمانشاه به قطعی گاز کشیده شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در جریان پایش‌های صورت گرفته در ۴۸ ساعت گذشته گاز ۴۸ اداره و مکان ورزشی شهر کرمانشاه قطع شد.

ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه  پایش دمای ادارات و اماکن عمومی با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در نتیجه ۳۴۱ مورد پایشی که در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه با وجود برودت هوا و بارش برف و باران انجام شد، گاز ۳۷ اداره، نهاد و مکان ورزشی شهر کرمانشاه قطع شده است. 

وی ادامه داد: این پایش ها توسط ۶ اکیپ بازرس پایش و ۳ اکیپ سیار با حضور کارکنان مناطق ۱، ۲ و ۳، واحد امداد، واحد وصول مطالبات، واحد اجرای طرح‌ها و واحد حمل و نقل، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت‌ گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی باید یک ساعت قبل از شروع ساعت اداری سیستم‌های گرمایشی را روشن و یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری آن را خاموش کرد و دمای محیط آن‌ها باید ۱۸ درجه سانتیگراد بوده و در روزهای تعطیل سیستم‌های گرمایشی آن‌ها خاموش باشد. 

وی خاطرنشان کرد: اماکن ورزشی تا ساعت ۱۹ مجاز به فعالیت و استفاده از سیستم‌های گرمایشی هستند و همچنین استفاده از سیستم‌های گرمایشی تابشی در محیط‌های باز  ممنوع است.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658501

مهمترین اخبار ایران و جهان: