نیوز سیتی!
18 فروردین 1403 - 15:37

راه‌اندازی مجتمع تجاری و فرهنگی رواق در عباس‌آباد

با حضور مسئولان شهری مجتمع تجاری و فرهنگی رواق در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمدحسین حجازی؛ مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در آیین افتتاح مجتمع تجاری فرهنگی رواق در قالب صد و پانزدهمین پویش امید و افتخار که عصر امروز با حضور لطف‌الله فروزنده؛ معاون اقتصاد شهری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و حمید جوانی و روحانی شهرداران مناطق 3 و 6 برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از مجتمع تجاری فرهنگی رواق هستیم که اتفاق بسیار خوبی است که در فرآیند احداث این مجموعه شهردار تهران تاکید بر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این مجموعه داشت.

وی افزود: خوشحال هستم اراضی عباس‌آباد با برنامه‌های مدونی که از قبل طراحی شده است عرصه خدمت را گسترده کرده و ما با تلاش شهرداری تهران و سایر مجموعه‌ها توانسته‌ایم مجموعه‌های بی‌دفاع شهری را در اراضی عباس‌آباد را به محلی برای خدمت تبدیل کنیم.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تصریح کرد: محل فعلی مجتمع تجاری و فرهنگی رواق در گذشته محدوده بازار گل در اراضی عباس‌آباد بود که مشکلات امنیتی را برای مخاطبان به همراه داشت، همچنین این مجموعه همراه با قراردادی در قالب قرارداد ترکمنچای داشت و ما توانستیم با یک برنامه مدون و طراحی شده مجموعه جدید را احداث و به بهره‌برداری برسانیم.

حجازی ادامه داد: در همین ارتباط طرحی آماده و در هیئت مدیره عباس‌آباد مطرح و در نهایت توانستیم مصوبه آن را اخذ کنیم و در ادامه مزایده‌ای برای اجرای این طرح انجام گرفت و مجموعه‌هایی بر اساس فراخوانی که صورت گرفته بود در این مزایده شرکت کردند و پس از مذاکرات در نهایت به یک طرح واحد دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح اشاره شده مصوبه شورای عالی معماری شهرسازی و معماری نیز اخذ شد و امروز خوشحالیم که مجتمع تجاری و فرهنگی رواق به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد گفت: خوشبختانه در حین بازدیدهایی که در فرآیند احداث این مجتمع انجام گرفت با همکاری پیمانکار مربوطه تغییراتی در طرح انجام شد و توانستیم مجموعه‌های سینمایی، فرهنگی و هنری را در قالب این طرح جانمایی کنیم.

حجازی در پایان ضمن تشکر از شهردار تهران در همراهی در اجرای این پروژه گفت: ان‌شاءالله مجموعه منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد با سرمایه‌گذاری قابل قبولی که انجام داده است، گام‌های مهمی را در بحث‌های تجاری و فرهنگی خواهد برداشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695689

مهمترین اخبار ایران و جهان: