نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 01:10

لیگ برتر والیبال| ثبت نهمین شکست هورسان‌ رامسر در اردکان

مسابقه دو تیم هورسان رامسر و چادرملو اردکان که در جدول مسابقات همسایه یکدیگر بودند به سود نماینده اردکان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه هشتم بهمن‌ماه با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، یزد، اردکان، تهران (دو مسابقه)، اصفهان و گرگان پیگیری شد.

مسابقه دو تیم هورسان رامسر و چادرملو اردکان که در جدول مسابقات همسایه یکدیگر بودند به سود نماینده اردکان به پایان رسید.

این مسابقه حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم بود زیرا دو تیم در رتبه‌های نهم و هشتم قرار داشتند.

چادرملو در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی رسید تا با کسب نهمین برد جایگاه بهتر جدول را از آن خود کند و هورسان را رد کند.

دیدار دور رفت دو تیم سه بر دو به سود هورسان تمام شد و چادرملو که با اولویت جبران این نتیجه در سالن آیت الله خاتمی وارد میدان شده بود، به هدف خود رسید و از هورسان انتقام گرفت.

هورسانی‌ها نهمین شکست فصل خود را تجربه کردند تا تعداد برد و باخت این تیم برابر شود و 23 امتیاز ماحصل تلاش آن‌ها در 18 هفته مسابقات باشد.

محمد پژوه، محمد ابراهیم‌زاده، مرتضی اکرمی و مرتضی علائی ناظران و داوران این مسابقه 90 دقیقه‌ای بودند و 450 تماشاگر داشت.

کامبیز یعقوبی سرمربی چادرملو اردکان در پایان این دیدار اظهار کرد: به برد این بازی نیاز داشتیم تا هم باخت قبل را جبران کنیم و هم شرایط خودمان را در جدول سامان دهیم. در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و از هورسان شناخت خوبی پیدا کردیم و بازیکنان نشان دادند که هر وقت بخواهند می‌توانند اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزنند.

وی افزود: امروز بلند زنان تیم هورسان را کنترل کردیم و با سرویس‌ها و دریافت‌های خوب، پیروز این دیدار شدیم.

آرش صادقیانی سرمربی هورسان رامسر در پایان این دیدار گفت:به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی انجام ندادیم مخصوصا در دو ست اول که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. در حال حاضر هر دو تیم در جدول کنارهم قرار دارند، البته که تیم چادرملو تیم پر مهره‌ای است.

وی افزود: بازی را عجولانه شروع کردیم و در لحظاتی که می‌توانستیم ست را از آن خود کنیم با عملکرد خوب تیم مقابل مواجه شدیم. با توجه به عملکرد خوب هورسان در نیم فصل اول، انتظارات از بازیکنان تیم بالاست اما در نیم فصل دوم شرایط متفاوت است.

سرمربی هورسان‌ گفت: با تیم‌های با تجربه بازی می‌کنیم و البته این مشکل را پشت سر خواهیم گذاشت. این نوسانات برای تیم های جوان پیش می‌آید.

علی یوسف‌پور بازیکن چادرملو اردکان در پایان این دیدار عنوان کرد:به تماشاگران خوب اردکان که در مسابقات تیم را همراهی و حمایت می‌کنند، خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو روند برد را ادامه دهیم و بتوانیم تماشاگران را خوشحال کنیم. بعد از باخت در بازی مقابل شهرداری گنبد، محکوم به برد بودیم و با آنالیز خوب کادر فنی و تلاش بازیکنان، توانستیم پیروز این بازی شویم.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652701

مهمترین اخبار ایران و جهان: