نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 21:39

افتتاح و بهره‌برداری بیش از هزار پروژه دهه فجر در مازندران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: بیش از هزار طرح و پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی در دهه فجر امسال آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت تجدید عهد و پیمان با امام بزرگوار و شهدای عزیز خواهد بود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران نشان داده شود.


وی با اشاره به این مساله که آفرینش این نظام و انقلاب به دست مردم بوده است، گفت: بازآفرینی این انقلاب نیز باید به دست مردم اتفاق بیفتد و فرصت حضور گروه‌ها و مجموعه‌های فعال مردمی به مراتب بیشتر فراهم شود.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش عمومی، ملی و انقلابی است که دشمن را ناکام می‌کند.


وی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمله ی معروف امام بزرگوار که فرمودند 'ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم' گفت: امروزه اثر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، بویژه در حوزه مقاومت  را در کشورهای دیگر می‌بینیم.


عزیززاده گرجی افزود: در سایه مکتب امام و شهدا، در خیابان‌های کشورهای غربی و در دفاع و حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از جریان مقاومت شاهد حضور مردم در حمایت از این جریان‌ها هستیم‌.


وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید متفاوت از گذشته باشد افزود: امیدآفرینی و شور و نشاط انتخابات می‌تواند از دهه فجر شروع شود.


عزیززاده گرجی با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه دهه فجر، یادآور شد: بیش از ۱۰۰۰ طرح و پروژه در حوزه های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی آماده افتتاح و بهره برداری است که جزییات دقیق و میزان اعتبار آن ها متعاقباً اعلام خواهد شد.


 عزیززاده گرجی با اشاره به ایجاد شبکه ۹ گانه برای ۹ حوزه انتخابیه در سطح استان، خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها فرصت مغتنم و ظرفیت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم است

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653845

مهمترین اخبار ایران و جهان: