نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 09:09

عضو شورای مرکزی موتلفه: اقدام تروریستی اخیر خللی در اتحاد و حضور مردم در صحنه وارد نمی‌کند

عضو شورای مرکزی موتلفه با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی کرمان همانند سردار سلیمانی جان فدا شدند، گفت: این ترور کوچکترین خللی در اتحاد، بصیرت و حضور مردم در صحنه وارد نکرده و نمی‌کند.

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و با عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از زائران گلزار شهید سلیمانیبه محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و رهبر معظم انقلاب گفت: ما ملت ایران اعلام می کنیم که نابودی حامیان تروریسم و ناامنی، پایان انتقام از شهادت حاج قاسم و شهدای مکتب سلیمانی است.

وی ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت دیده و دعا برای شفای عاجل مجروحان این حادثه، افزود: دشمنان قبلا از نام سردار سلیمانی و بعدها از عکس او هراس داشتند اما امروز عملا ثابت کردند که از مزار و زائران این شهید بزرگ نیز همانند خود سردار بلکه بیشتر می هراسند و کودک کشی و مظلوم کشی کار سران سلطه و گروه های تکفیری وابسته به آنها است و فرقی ندارد سوریه باشد عراق، غزه و یا کرمان.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ضمن تسلیت به خانواده ها شهدای هم استانی خود و همچنین خانواده شهدای سایر استانها گفت: سپهبد شهید سلیمانی با بیداری و تقویت جبهه مقاومت، ادبیات مقاومت و پایداری را بین مردم غزه، فلسیطن، لبنان، عراق، سوریه و جهان رایج کرد لذا حامیان ناامنی و کشتار مردم بیگناه از این بابت ضربه های زیادی خورده اند لذا این حادثه تروریستی سندی محکم بر جنایات سران جنایتکار جهان در تمام کشورهای اسلامی است.

مقدم عنوان کرد: جنایتکاران تکفیری برای کاهش حمایت ها و کمک های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مردم غزه و بطور کل نهی از حمایت از جبهه مقاومت، دست به این حادثه تروریستی غمباری زد اما این اجانب بدانند که فلسطین، مساله راهبردی و حیاتی نظام ما هست و تا پای جانمان و آزادی قدس شریف همچنان ایستاده ایم.

وی با تاکید به اینکه اجانب تروریست پرور فکر نکنند که با کشتن ملت مظلوم و زائران مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی می توانند ملت ما را از حضور در صحنه بیداری و شهادت باز دارند، مطرح کرد: به گفته این شهید بزرگوار، "ما ملت امام حسین و ملت شهادتیم" و مکتب حاج قاسم جریان دارد و هزاران سلیمانی را پرورش داده است بنابراین حاج قاسم بعد از شهادتش تکثیر یافته و بسی رویش داشته است بطوریکه  به اقرار خودشان امروز شهید سلیمانی خطرناک تر از سلیمانی است لذا این مکتب زنده و مطالبه گر را نمی شود با ترور ساکت کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به فرموده امام راحل، "بکشید ما را،  ملت ما زنده تر می شود" لذا این حادثه تروریستی نشان داد که دشمن پست و ترسو از شهید سلیمانی بیشتر از حاج قاسم می ترسد چراکه حتی از زائران و عزاداران سردار سلیمانی نیز هراس دارند بطوریکه تاب این جمعیت چند هزار نفری را نیاوردند و دست به این اقدام مذبوحانه زدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مکتب حاج قاسم سلیمانی، رهروان و عاشقان شهادت و ولایت بودند و با فدای جان خود پای انقلاب و نظام ماندند، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خوب بدانند که مردم ما هزاران شهید را قبل از انقلاب و بعد از آن، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و در حوادث تروریستی تقدیم اسلام و ولایت کرده اند لذا این چنین حوادثی نیز کوچکترین خللی در اتحاد، بصیرت و حضور مردم در صحنه وارد نکرده و نمی کند.

مقدم با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همانند سردار سلیمانی، جان فدا و ماندگار در تاریخ مقاومت مردم کرمان شدند، تاکید کرد: دشمن نتوانست بیداری ملت و مردم کرمان را ببیند و دشمنان تکفیری و در راس آنها اسرائیل و امریکای جنایتکار بدانند که با این اقدام تروریستی نتوانستند مانع از حضور مردم و زائران سردار دلها شوند چراکه بعد از بازگشایی مسیرهای گلزار از دیروز دوباره شاهد خیل عظیم و فریادهای مرگ بر اسرائیل عزاداران در گلزار شهدای کرمان هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ما ترسی از شهادت ندارند، گفت: لازم و ضروری است که مسئولان امر به این حادثه تروریستی پاسخ قاطع و سریع بدهند و دشمن ضعیف را سر جایش بنشانند تا دیگر اینگونه غلط هایی را مرتکب نشود زیرا انفعال و کوتاه آمدن در مقابل دشمن سبب جسارت بیشتر آنها می شود لذا تنها راه مقابله با دشمن، مقاومت و مقابله به مثل است و سران سلطه و جنایتکاران بدانند که این گونه اقدامات سبب نفرت و خشم هر چه بیشتر مردم ما از آن ها شده است بطوریکه بر انتقام سخت مصمم تر شده ایم.

مقدم اذعان کرد: مردم کرمان و عاشقان شهید سلیمانی ثابت کردند که راه سلیمانی ها ادامه دارد و جان فدا هستند و رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان فرمودند: «چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله» بنابراین کل جبهه باطل استکبار و استعمار جهانی،گروه های تکفیری و تروریستی و حامیانشان بزودی منتظر پاسخی کوبنده و محکم باشند و مبرا کردن خودشان هم دیگر فایده ای ندارد.

 دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز دلیل جنگ در خارج از مرزها با دشمن تکفیری و سلطه گر مشخص است که اگر نباشد این حمایت ها و دفاع از حرم، سران استکبار جهانی در درون کشور ما بسی ناامنی ها ایجاد می کردند و کشور و مردم ما را به خون و تاراج می کشیدند لذا از تمامی قوا می‌خواهیم که سریعا عوامل تروریستی را شناسایی کرده و آنها را سریعا محاکمه و مجازات کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627189

مهمترین اخبار ایران و جهان: