نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:13

کار هلال احمری‌ها مصداق عمل صالح است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: کار هلال احمری‌ها مصداق عمل صالح است و هلال احمری ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مسئولان هلال احمر استان گفت: زحمات شما هلال احمری‌ها و مسئولیت کاری و تکلیف الهی خدمت به مردم که بر عهده دارید اگر با میل و رغبت انجام شود ثواب آن چندین برابر خواهد شد و این بدان معنا است که میان مسئولیت شغلی با عمل صالح فرق وجود دارد.

وی ادامه داد: کسانی که به مردم خدمت می کنند در نزد خداوند محبوب‌تر هستند و عمل صالح یکی از راه‌های حتمی ورود به بهشت است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: کار شما مصداق فرمایش امام حسین علیه السلام است که همانا حوایج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست؛ هلال احمری‌ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند، کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.

نورمفیدی خاطر نشان کرد: اینکه هلال احمر صدای فریاد کمک کشورهای دیگر همچون ترکیه و سوریه را می‌شنود نشانه آماده به کار و آماده به خدمت بودن آن ها است و گزارشاتی که مدیرعامل هلال احمر استان ارائه دادند قابل توجه است و جای قدردانی دارد.

گفتنی است در ابتدای جلسه قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گزارشی از افتخارات ملی و بین المللی هلال احمر و خدمات هلال احمر استان در سال گذشته ارائه داد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192745

مهمترین اخبار ایران و جهان: