نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 14:13

توسعه و گسترش کیفی و کمی حرکت های جهادی در دستور کار است

اراک- جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توسعه و گسترش کیفی و کمی حرکت های جهادی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا عسگری ظهر یکشنبه در دیدار مسئولین بسیج سازندگی و جهادگران و بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: امروز به برکت وجود جوانان با انگیزه و انقلابی در عرصه‌های مختلف جهادی میدان خدمت به مردم بسیار گسترده و وسیع شده و جوانان و نوجوانان زیادی با اعتقاد و باور قلبی با پای کارآوردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها صادقانه به مردم خدمت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیج در طول این سال‌ها در ترویج و توسعه اندیشه، کار و فرهنگ جهادی همواره پیشگام بوده و امروز تربیت نسلی از جهادگران که در همه ابعاد الگو باشند مهمترین رسالت بسیج است و بسیج سازندگی در این زمینه برنامه دارد.

وی ادامه داد: تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان و فرهنگ عمومی در جامعه از دیگر رسالت‌های مهم است و این یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و لذا حرکت‌های جهادی هم از نظر کیفی و هم‌کمی باید توسعه و گسترش پیدا کنند.

عسگری تاکید کرد: در ادبیات دینی و انقلابی ملت ایران نقش جهاد همواره برجسته است و هرکجا که کلمه جهاد و مردم در کنار هم قرار گرفته موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی پیش قراولان جهاد در خدمت به مردم هستند، گفت: مهمترین رسالت امروز جهادگران امیدآفرینی است و قطعاً حضور گسترده جوانان در امر خدمت رسانی به مردم که رویش‌های انقلاب اسلامی هستند آینده درخشان‌ایران اسلامی را نوید می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در استان مرکزی بیش از یک هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور سازماندهی شده که در بخش‌های مختلف منشأ خدمات زیادی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1194089

مهمترین اخبار ایران و جهان: