نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 10:05

عالم اهل تسنن خراسان‌شمالی: درسایه الطاف نظام جمهوری اسلامی در اوج شرافت و سربلندی زندگی می کنیم

مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی گفت: ظلم و ستم هایی که حکومت پهلوی به مردم ایران روا داشت فراموش شدنی نیست، اکنون باید خداوند را شاکر باشیم که در سایه الطاف نظام جمهوری اسلامی در اوج شرافت و سربلندی زندگی می‌کنیم.

خالمحمد آخوند سرفراز، مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: انقلاب اسلامی که به رهبری فردی عالم و مجتهد به پیروزی رسید حاصل تلاش و مجاهدت آن امام راحل و حاصل خون شهدای عزیز ایرانی است.

وی گفت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که در سایه الطاف نظام جمهوری اسلامی و اوج شرافت و سربلندی زندگی می‌کنیم. 

مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی افزود: ظلم و ستم هایی که حکومت پهلوی؛ به مردم ایران روا داشت فراموش شدنی نیست و هستند افراد بسیاری که آن ایام را به خوبی یاد دارند و هرگز از یاد نخواهند برد. 

آخوند سرافراز تصریح کرد: در مناطق روستایی که مردم عاری از تحصیل و دانش بودند از دانش و عدالت خبری نبود و با ورود یک مأمور رژیم به روستا تن همه می لرزید و گاها کدخدای روستا مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفت تا زهر چشمی بر کل اهالی باشد.

وی ادامه داد: امروزه تمامی مذاهب اسلامی در کشور از نعمت و امنیت برخوردار بوده و مشغول عبادت و ترویج مذاهب و معتقدات خود هستند و در این مورد هیچگونه مشکل و مانعی وجود ندارد در حالی که در رژیم پهلوی تبلیغ و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی جرم محسوب می شد و بسیاری از رهبران دینی و مذهب در اسارت و در زندان های پهلوی بودند.

 مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی گفت: در پایان باید تأکید کرد که رهبر معظم انقلاب توانسته است با مدیریت بی نظیر میراث امام را از توطئه های دشمنان محفوظ بدارد و امروز همه ما مردم ایران در برابر انقلاب و خون شهداءمسئولی هستیم و وظیفه داریم که از آن حفاظت و حراست کنیم و پشتیبان مقام معظم رهبری در مقابله با مستکبرین باشیم.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012001

مهمترین اخبار ایران و جهان: