نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:51

خلق حماسه عظیم هشتم و یازدهم محرم برکات عظیمی دارد

زنجان-رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: خلق حماسه عظیم هشتم و یازدهم محرم برکات عظیمی دارد و زنجان را با حماسه بزرگ حسینی می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از خادمان فعال در دسته حسینیه زینبیه و حسینیه اعظم زنجان در سیستم بهداشت و درمان، گفت: یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی دارم.

وی با بیان اینکه مراسم هشتم و یازدهم محرم یک موهبتی است که به شهر زنجان عطا شده است، ابراز داشت: مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان بدون برنامه‌ریزی قبلی و معجزه‌گونه با عظمت شگرفی رخ می‌دهد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: این مراسم نه فراخوان قبلی دارد و نه تشکیلات سازمان یافته، اما آن‌قدر عظیم است که ۴ هزار خادم افتخاری در آن خدمت می‌کنند.

فیروز فر به انعکاس بین‌المللی مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و بیان داشت: علت این انعکاس گسترده حضور و نقش‌آفرینی مردم ولایتمدار بوده است، پس باید شکرگذار این فرهنگ غنی باشیم.

وی تصریح کرد: حسینیه اعظم زنجان محور بسیار تاثیرگذاری در سطح جهانی است که اگر قرار باشد برای جهان تشییع چند منبع قدرت معرفی کنیم، حسینیه اعظم زنجان یکی از آنهاست.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: خلق حماسه عظیم هشتم و یازدهم محرم برکات عظیمی دارد و زنجان را با حماسه بزرگ حسینی می‌شناسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952901

مهمترین اخبار ایران و جهان: