نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 15:57

برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل برگزار شود

شهرکرد_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی‌نگری و جزیره‌ایی عمل کردن کاری از پیش نمی‌برد،سعی شود برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌ها به جهت برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی، با محکومیت جسارت بیگانگان به مجموعه سپاه پاسداران، اظهار کرد: اینکه می‌بینیم دشمنان این مرز و بوم فرسنگ‌ها از مرزهای کشور دور هستند به دلیل عظمت سپاه است.

وی افزود: چه چیزی با ارزش‌تر و با اهمیت‌تر از نایب امام زمان (عج) برای ملت ایران است، اما در چند ماه گذشته دیدیم چگونه به شهدا، ارزش‌ها و مقام ولایت جسارت شد، همان‌هایی که به اسم انقلابی‌گر و مطالبه‌گر برای هر چیزی دست به قلم می‌بردند و در تریبون‌های خود چه‌ها که نمی‌کردند هیچ‌گونه واکنشی نسبت به جسارت‌ها نکردند، این یعنی هر جا منافع من و باند من به خطر بیوفتد انقلابی و مطالبه‌گر هستم و باید واکنش نشان دهم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این برهه هم شاهد جسارت به سپاه هستیم و همه وظیفه داریم از این نهاد مقدس دفاع کنیم.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی سه نکته رهبری داهیانه امام راحل، هدف الهی و حضور آگاهانه و پُر شور و شعور مردم حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر باید به سمت و سوی مردمی شدن این آئین‌ها پیش برویم، گفت: اگر خواهان آنیم که برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر گسترده باشد باید مردم را پای کار بیاوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: گفتمان امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی باید در میان مردم زنده شود، دلیل همه مشکلات و شبهات در جامعه هم فاصله گرفتن از این گفتمان است.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: امروز می‌بینیم که در ذهن جوانان و نوجوانان شبهاتی وجود دارد و گره‌هایی در ذهن آنان ایجاد کرده‌اند، باید با تولید محتوی صحیح درصدد رفع این موارد باشیم.

وی بیان کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری هم وجود داشته باشد و در نهایت باید به هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را به‌عنوان سنجش مدنظر داشته باشیم.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها به سمت و سویی بروند که اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده اولویت باشد، چرا برخی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح از اقدامات انجام شده را انجام نمی‌دهند.

وی یادآور شد: بخشی‌نگری و جزیره‌ایی عمل کردن کاری از پیش نمی‌برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌های دهه‌فجر امسال باید متفاوت از سال‌های قبل باشد.

حسین‌میرزایی ادامه داد: در آئین تشییع و خاکسپاری شهدا حضور و عشق مردم را به ارزش‌های انقلاب دیدیم و نباید اجازه دهیم عده‌ایی با برخی اقدامات دل مردم را خالی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 988501

مهمترین اخبار ایران و جهان: