نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 14:42

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی گلستان

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان خبرداد و گفت: با تلاش عوامل راهداری علی رغم بارش برف، مسدودی محور نداشتیم و ترافیک روان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و اکیپ‌های راهداری مستقر در محورها استان هم اکنون شاهد فعالیت سامانه خفیف در منطقه سرعلی آباد محور گرگان به شاهرود و گردنه خوش ییلاق محور آزادشهر- شاهرود هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، با بیان اینکه سامانه‌های خفیف به طور متناوب و پراکنده فعالیت دارند، ادامه داد: با توجه به تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداری استان طی روزهای گذشته، انسداد راهی طی این روزها نداشتیم و ترافیک روان برقرار بوده است.

وی بیان کرد: همچنین با اطلاع رسانی‌ها و هشدارهای قبلی انجام شده مشارکت مردم و کاربران جاده‌ای هم طبق بازدیدهای شبانه روزی به نسبت بارش‌های قبلی بسیار بهتر بوده به طوری که هم اقدامات پیشگیرانه به درستی در حین بارش‌ها انجام و هم ترددی روان در طول این روزها برقرار شد.

مصدقی گفت: دمای هوا در ارتفاعات استان از جمله منطقه چهارباغ منفی ۱۳ درجه، گردنه خوش ییلاق منفی هفت درجه و در منطقه درازنو منفی پنج درجه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 970501

مهمترین اخبار ایران و جهان: