نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 11:27

انتظار از امامان جمعه و مسئولان اطلاع رسانی خدمات است

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: انتظار از ائمه جمعه و مسئولان این است که در کنار همه خدماتی که انجام می‌دهند به دنبال اطلاع رسانی آن باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی صبح امروز و در ادامه سفر منطقه سیستان، در دیدار ائمه جمعه این منطقه و فرماندار زهک، افزود: در طول هفته‌های اخیر دیدارهایی با دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف استان داشتیم و دانشجویان از عدم تبیین، نسبت به حوادث رخ داده در استان گلایه‌مند بودند و انتظار این است که ما پاسخ دانشجویان را بدهیم.

امام جمعه زاهدان خواستار ارائه گزارشی از عملکرد ائمه جمعه استان در راستای تبیین حوادث اخیر استان شد و افزود: در مواجهه با کسانی که حرف خلافی می‌زنند، اگر سکوت کنیم به معنی تأیید آن است، اما اگر آن حرف را قبول نداریم باید به ارائه پاسخ پرداخته و در این زمینه از رسانه‌ها و ابزارهای مختلف استفاده کنیم.

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: مردم استان نجیب و صبور هستند و با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما مشکل اصلی اینجاست که همان اقدامات خوبی که می‌گیرد مردم در زندگیشان احساس نکرده و برای آنها بیان نمی‌شود تا در میان همه اخبار بد خبرهای خوب و دلگرم کننده هم بشنوند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار از ائمه جمعه و مسئولان این است که در کنار همه خدماتی که انجام می‌دهند به دنبال اطلاع رسانی آن باشند و در واقع عدم اطلاع رسانی ظلم به مردم و ظلم به نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و در شهرستان‌ها اقدامات مختلفی در حال انجام است که امیدوار کننده بوده و باید برای مردم بیان شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سفر بنده به جنوب استان برخی از فرهنگیان و دانشگاهیان خواستار تعامل بیشتر حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش و دانشگاه شدند و عنوان کردند زمینه‌های کار وجود دارد اما ارتباطات کم است و از این فرصت‌های تبلیغی استفاده نمی‌شود.

امام جمعه زاهدان افزود: برخی کج سلیقگی‌ها بهانه‌ای برای دیگران است تا برنامه ریزی و بهره برداری خود را داشته باشند و در این جهت باید هوشیار عمل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 939989

مهمترین اخبار ایران و جهان: