نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 08:53

می خواستم تراکتور را زمین گیر کنم

تبریز - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه نوع بازی ما طوری بود که تیم تراکتور را زمین گیر بکنیم، گفت: ما به دنبال کسب امتیاز بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی شامگاه دوشنبه در نشست خبری خود بعداز دیدار تراکتور با مس رفسنجان با بیان اینکه به تیم خوب تراکتور بابت این برد تبریک می گویم، افزود: به بچه‌ها تیم خودمان هم تبریک می گویم که با تمام توان تلاش خود را برای این بازی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: امروز ۲ تیم برابر بودند شاید در دقایقی تراکتور با توجه به جو ورزشگاه، تیم برتر میدان بود اما خیلی خوب، منظم و با ریتم خوبی بازی کردیم.

الهامی اذعان داشت: ۲ یا ۳ فرصت خوب در نیمه دوم بدست آوردیم که به گل ختم نشد.

وی در مورد دفاع فشرده تیمش در این مسابقه اذعان کرد: نوع بازی ما امشب این بود که دنبال امتیاز گرفتن بودیم و نوع بازی تراکتور را کاملاً می‌دانستیم و به همین دلیل به این شکل بازی کردیم اما در نهایت به آن چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم.

الهامی با اشاره به اینکه قطعاً از نتیجه این دیدار راضی نیستم، یادآور شد: جا دارد از مسئولان شرکت مس تشکری داشته باشم که امروز به باشگاه پولی را تزریق کرده و واریزی به حساب بچه‌ها داشتند.

گفتنی است، تیم مس رفسنجان با شکست یک بر صفر مقابل تراکتور همچنان با ۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474401

مهمترین اخبار ایران و جهان: