نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 09:56

ترافیک از ورودی های شرق، غرب و جنوب به مرکز شهر در جریان است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیک معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح یکشنبه نوزدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین، بابایی، بزرگراه همت، بزرگراه حکیم، بزرگراه چمران و نواب شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی گفت: خیابان آزادی، خیابان جانبازان، خیابان مطهری و خیابان ولیعصر (عج) شاهد شروع ترددها و دارای ترافیکی روان و در حال حرکت هستیم.

وی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

سرهنگ شریفی گفت: تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ در حال حرکت است و با کوچک‌ترین انحراف و ضربه واژگون شده و از آنجا که دیواره‌های تونل‌ها از بتن ساخته شده به محض برخورد سر موتورسواران با آن موجب حوادث غیرقابل جبران برای موتورسواران خواهد شد.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492389

مهمترین اخبار ایران و جهان: