نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 21:33

حوزه راه در استان قزوین عقب ماندگی سنواتی جدی دارد

قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه حوزه راه در استان قزوین عقب ماندگی سنواتی جدی دارد، گفت: تمامی راه‌های روستایی قزوین در مدت سه سال از شرایط مناسب‌تری برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح نمادین پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای اینکه اقدامات دولت که در طول یکسال گذشته انجام داده است را اطلاع رسانی کند و اقداماتی که قابلیت بهره برداری دارند را افتتاح کند.

وی افزود: حوزه راه در استان قزوین به ویژه راه‌های روستایی عقب ماندگی سنواتی جدی دارد و یکی از اولویت‌های اصلی در جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی راه‌های روستایی و سایر راه‌های اصلی است.

اعلایی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های عمده قزوین راه‌هایی است که در استان وجود دارد، اضافه کرد: تا پایان امسال یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه که اتصال قزوین به الموت است، راه اندازی می‌شود که خدمت مهم و گره گشایی قابل توجهی برای مردم خواهد بود.

استاندار قزوین اظهار داشت: همه راه‌های روستایی استان با تلاش‌هایی که در حوزه‌های عمرانی انجام شده است و تأمین اعتبارات در بازه زمانی سه ساله از شرایط مناسبت تری برخوردار خواهد شد که این اتفاق هم بسیار مبارک است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466801

مهمترین اخبار ایران و جهان: