نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 11:53

سالن ورزشی چند منظوره روستای راونج افتتاح شد

دلیجان- سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی روستای راونج به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم، سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی روستای راونج به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین اظهار داشت: بسیاری از مسائل ریشه طولانی دارند اما حتی اگر عامل ایجاد آن‌ها هم نبوده باشیم به دستور رئیس جمهور موظف به پیگیری و حل مشکلات هستیم.

وی افزود: نمی‌توانیم همه مشکلات را یک شبه برطرف کنیم کما اینکه یک شبه به وجود نیامده اما تعهد می‌دهیم برای حل آن‌ها یک ساعت توقف نداشته باشیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: شتاب پروژه‌ها در استان مشهود است و در هفته‌های اخیر پروژه‌هایی افتتاح شد که طول عمر آن‌ها ۱۴ تا ۱۶ سال بود.

وی اضافه کرد: بزرگترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم است که در ۱۰ سال گذشته آسیب دیده و اینک مهمترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم امید و اعتماد مردم است.

مخلص الائمه بیان کرد: کار عقب افتاده زیاد است و وظیفه داریم بی‌منت تلاش کنیم و اگر مردم کنار دولت نباشند گام‌های کوچک ما به گام‌های بلند ختم نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478489

مهمترین اخبار ایران و جهان: