نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 16:50

۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح شد/کلنگ زنی۲۸ پروژه

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با یکهزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گچساران به بهرهب رداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا هر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح‌های گچساران افزود: مهمترین طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان، احداث مدرسه ۹ کلاسه محله سادات شهر دوگنبدان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، بازگشایی فاز دوم بولوار مالیات شهر دوگنبدان به طول یک کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، تعریض، بهسازی و آسفالت جاده باباکلان به روستای بی بی حکیمه با طول ۱۴ کیلومتر و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای آبچیرک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال است.

وی بیان داشت: در این شهرستان، در مجموع در هفته دولت ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی با شش هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح و کلنگ زنی شد.

روستا افزود: عملیات اجرایی ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری نیز در این شهرستان، آغاز شد.

وی، پیاده روسازی کنار زیرگذر شهر دوگنبدان به طول ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار دوهزار میلیارد ریال و اجرای قطعه سوم بهسازی جاده دوگنبدان به باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتر و اعتبار یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال را از مهمترین طرح‌های کلنگ زنی شده در این شهرستان عنوان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477401

مهمترین اخبار ایران و جهان: