نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 00:15

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در ۲ بخش برزک و قمصر کاشان

کاشان - فرماندار کاشان از برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در دو بخش برزک و قمصر کاشان خبر داد.

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: همایش جاماندگان اربعین علاوه بر شهر کاشان در دو بخش برزک و قمصر شهرستان کاشان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش پیاده روی روز اربعین در بخش قمصر کاشان ابراز داشت: این همایش صبح روز اربعین برگزار و مراسم از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه در همایش جاماندگان اربعین بخش قمصر، عزاداران حسینی از شهرها و روستاهای بخش قمصر تا زیارت شاهسواران را طی می‌کنند، تصریح کرد: در مسیر پیاده روی مواکب تأسیس شده از عزاداران پذیرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این همایش در بخش قمصر در سه مسیر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری در محل تجمع عزاداران و شرکت کنندگان در زیارت شاهسواران برگزار می‌شود.

زارعی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان حریم دوست در بخش برزک کاشان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۱۵ روز اربعین آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در دو مسیر برگزار می‌شود، تصریح کرد: عزاداران حسینی در پایان این همایش در امامزاده سید احمد (ع) آرنجن تجمع و به اقامه عزا می‌پردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487289

مهمترین اخبار ایران و جهان: