نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 11:41

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: درخشش و پیشرفت در سایه تحریم سبب ترس دشمن شده است

بمناسبت هفته دفاع مقدس، فرماندهان ارشد ارتش مستقر در استان هرمزگان، با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مخلصانه نیرو‌های مسلح، حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌ها را ضامن امنیت کشور دانست و افزود: ارتش همواره در موقعیت‌های حساس حضور پررنگی داشته است و موجب اقتدار ایران اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به ماموریت‌های حساس ارتش در تولید امنیت؛ نیروی دریایی ارتش را نیرویی با شرایط خدمتی خاص توصیف کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش با انجام موفقیت ماموریت ناوگروه ۸۶ اقتدار ملی برای کشور به ارمغان آورد.

امام جمعه بندرعباس با تصریح بر این که پیشرفت های نیروهای مسلح کشورمان سبب ایجاد بازدارندگی هوشمندانه و همه جانبه ای شده که دشمنان حد و حدود خود را به خوبی شناخته و در مواجهه با ملت ایران دست از زورگویی نظامی برداشته اند، خاطرنشان کرد: این بازدارندگی محصول ایمان به راه حق و شجاعت فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح است.

وی در مورد توانمندی های بدست آمده در ارتش و سپاه برای دفاع از کشور نیز عنوان کرد: این توانمندی ها ارزشی بسیار فراتر از تصور دارد چرا که دشمنان ما می دانند که این  توانمندی های شگرف در سایه تحریم به دست آمده و ایران از یک کشور نیازمند به قطعات و تجهیزات دفاعی به کشوری صادرکننده در این حوزه تبدیل شده و این سبب بیم دشمن شده است.

عبادی زاده تأکید کرد: اگر در حوزه نظامی ضعیف و وابسته باشیم، کوچک ترین رحمی به ما نمی کنند و ما در قضیه راه انداختن داعش در منطقه و توطئه های متعدد نظامی آنان برای کشورهای مختلف نیز این مسأله را به وضوح دیدیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517189

مهمترین اخبار ایران و جهان: