نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 23:13

۲۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی زیر پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با شروع سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها از امروز در مدارس کرمانشاه آغاز شد.

مراسم زنگ عاطفه‌ها به صورت نمادین با حضور مسوولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسوولان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید کریمی خو به صدا درآمد.

ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در این مراسم با تشکر از معلمین به واسطه نقش مهمی آن‌ها در پرورش و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت در وجود دانش‌آموزان، اظهار کرد: اینگونه جشن‌ها به دانش‌آموزان فرهنگ ایثار و انفاق را آموزش می‌دهد. 

وی《آینده ساز باشیم》را به عنوان شعار امسال جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و افزود: توجه به مسائل معیشتی و تأمین مایحتاج ۲۰ هزار دانش‌آموز زیرپوشش را در دستور کار داریم که بخشی از این نیازمندی‌ها از طریق همین مراسم جشن عاطفه‌ها تأمین می‌شود.

تاری رئیس آموزش و پرورش ناحیه‌ی 2 کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار کرد: ما باید برای ایران و ایرانیان با تمام وجود مانند شهدای گرانقدر مسیر از خودگذشتگی را در پیش بگیریم.

وی افزود: به واسطه دانش‌آموزان، اولیا و معلمان؛ تحولی در مدارس به وجود خواهد آمد و این امر زمانی محقق می‌شود که دانش‌آموزان را بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فرزندان خود بدانید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516845

مهمترین اخبار ایران و جهان: