نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 11:41

۷۰۰ ساعت آموزش قوانین زیست محیطی در نهاوند

رئیس اداره محیط زیست نهاوند از ارائه ۷۰۰ ساعت آموزش آشنایی با قوانین محیط زیست و راه‌های حفاظت از آن به دانش آموران و شکارچیان طی یکسال گذشته خبر داد.

عزیز قیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از ارائه ۷۰۰ ساعت آموزش آشنایی با قوانین محیط زیست و راه‌های حفاظت از آن به دانش آموران و شکارچیان طی یکسال گذشته خبر داد و اظهار کرد:  این آموزش‌ها در راستای فرهنگ‌سازی در جهت حفاظت و صیانت از محیط زیست صورت گرفته که تاثیرات خوبی هم به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تنویر افکار عمومی طی یکساله اخیر در مناسبت‌های مختلف محیطی زیستی مانند روز طبیعت، روز ملی  هوای پاک، روز بدون پلاستیک و روز بدون خودرو اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای است ملی که اجرای آن عزم همگانی می‌طلبد.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند در ادامه یادآور شد: از طریق سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی اهمیت حفظ گونه‌های جانوری و گیاهان در معرض انقراض، حفاظت از رودخانه‌ها و جلوگیری از تخریب محیط زیست برای مخاطبان به تعدد بیان شده است.

وی با تاکید بر اینکه سالانه ده‌ها خبر از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده همچنین چهار فیلم محیط زیستی به مناسبت‌های مختلف پخش شده است گفت: شهروندان و علاقمند در حفظ عرصه‌های زیستی یاریگر محیط زیست باشند.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479789

مهمترین اخبار ایران و جهان: