نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 21:28

عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است، بنابراین وظیفه همه ما تبیین خدمات در بخش‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی امشب در شورای اداری الیگودرز و آیین آغاز به کار فرمانداری ویژه شهرستان الیگودرز که با حضور استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون اقتصادی، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان الیگودرز برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی است، عنوان کرد: از ابتدای تأسیس الیگودرز تا چند سال پیش تنها ۵۰ کیلومتر راه اصلی احداث شده بود، اما در حال حاضر احداث ۴۰۸ کیلومتر راه در الیگودرز در دستور کار قرار گرفته است.

وی به احداث پست ۴۰۰ کیلوولتی در الیگودرز نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است، پروژه‌ای که یک ضرورت برای صنایع مادر است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برق رسانی و گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان الیگودرز نشان دهنده توجه ویژه دولت به شهرستان است.

خدابخشی به ارتقا فرمانداری ویژه الیگودرز نیز اشاره کرد و افزود: اینکه از بین ۴۴۰ شهرستان که به دنبال فرمانداری ویژه هستند، شهرستان الیگودرز به فرمانداری ویژه ارتقاء پیدا کرده است، نشان دهنده توجه ویژه دولت به الیگودرز است.

وی بیان کرد: در حوزه فناوری و ارتباطات تنها مصوبه دولت اتصال فیبرنوری شاپور آباد به سمت سد رودبار بود و این یعنی مصوبات روی کاغذ نمانده است.

به گفته نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بهره‌مندی ۲۶ روستا از تونل قمرود از دیگر خدمات ویژه دولت به شهرستان الیگودرز است.

خدا بخشی با بیان اینکه خدمات دولت به الیگودرز باید تبیین شود، خاطرنشان کرد: عدم تبیین خدمات دولت ظلم به نظام است، بنابراین وظیفه همه ما تبیین خدمات در بخش‌های مختلف است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479389

مهمترین اخبار ایران و جهان: