نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 17:18

رهقی: اشتباهات داوری در لحظات تأثیرگذار، یقه پیکان را می‌گیرد/ هیچ موقعیتی به تراکتور ندادیم

مدیر تیم فوتبال پیکان از تصمیم داور دیدار خودروسازان مقابل تراکتور تبریز در تأثیرگذارترین صحنه این مسابقه انتقاد کرد.

رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر پیکان مقابل تراکتور تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در این مسابقه شایسته پیروزی بودیم و این را بدون جانبداری از تیمی می‌گویم. موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی به وجود آوردیم و بازی را در اختیار داشتیم. با وجود احترامی که برای تراکتور قائلم، باید بگویم که هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم.

وی با اعتراض به قضاوت سیدرضا مهدوی در این مسابقه تصریح کرد: همه چیز در جریان بازی به سودمان بود، اما داور در یک صحنه مرتکب اشتباه شد و از خطای هَند بازیکن حریف چشم‌پوشی کرد که همان توپ منجر به گل شد. مهدوی تا قبل از آن صحنه، قضاوت قابل قبولی داشت و تصمیمات درستی می‌گرفت. با این حال اشتباهات داوری در صحنه‌های تأثیرگذار، یقه ما را می‌گیرد و مهدوی هم اشتباهی تأثیرگذار داشت.

مدیر تیم پیکان با اشاره به صحنه‌های مشکوک در دیدارهای قبلی خودروسازان به تسنیم گفت: مقابل صنعت نفت پنالتی اشتباهی به ضرر ما اعلام شد و در دقیقه 1+45 بازی با تراکتور هم خطای بازیکن حریف را نگرفتند. امیدواریم این بدشانسی به پایان برسد. ممکن است قضاوت این بازی پس از این تعطیلی برای مهدوی سنگین بوده باشد، اما او تا قبل از پنالتی عملکرد خوبی داشت.

رهقی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پیکان برای اعتراض به قضاوت مهدوی اقدام خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: فیلم بازی و نامه اعتراضی خود را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. امیدوارم برای داور دیدار با پرسپولیس که حساسیت ویژه‌ای دارد و بازی از تلویزیون پخش می‌شود، داور خوبی انتخاب شود.

وی در مورد نتایج ضعیف پیکان که منجر به حضور شاگردان مجتبی حسینی در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر شده، خاطرنشان کرد: تیم خیلی خوب و جوانی در اختیار داریم و بسیاری از هفته‌ها شایسته پیروزی بودیم که به آن نرسیدیم. برخی اوقات اگر تجربه لازم را داشتیم، خیلی جاها به ما کمک می‌کرد. پیکان ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند برابر پرسپولیس نتیجه مطلوبی بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 925089

مهمترین اخبار ایران و جهان: