نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:55

مردم برای گرفتن وام ازدواج و مسکن سردرگم هستند

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم برای گرفتن تسهیلات بانکی نظیر وام ازدواج و مسکن سردرگم هستند. همچنین مردم توان بازپرداخت اقساط تسهیلات ۹۰۰ میلیون تومانی مسکن را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، گفت: بدون تردید این اقدامات احمقانه تأثیری بر اراده ملت قهرمان ایران اسلامی ندارد و ملت ایران را مصمم‌تر می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت پول گندم‌کاران، گفت: کشاورز باید هم گندم تحویل دهد، هم در انتظار پول آن باشد و هم سود و جریمه دیرکرد پرداخت اقساط خود را بپردازد. مردم برای گرفتن تسهیلات بانکی نظیر وام ازدواج و مسکن سردرگم هستند. چه کسی و با چه حقوقی توان بازپرداخت اقساط تسهیلات ۹۰۰ میلیون تومانی مسکن را دارد؟

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه پیام رسان های خارجی فیلتر شده اما با فیلترشکن‌های پولی کار می‌کنند، به معنای وجود مافیا است. این مسئله قابل پذیرش نیست و باید تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به ناترازی مصرف انرژی، گفت: قطعی روزانه ۵ ساعت موتور چاه‌های کشاورزی طی ۷ روز هفته یعنی ۳۵ ساعت بی آبی که معادل دو روز تأخیر در دوره آبیاری است و باعث نابودی دسترنج یک ساله کشاورزان می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441889

مهمترین اخبار ایران و جهان: