نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 15:39

آغاز «اچ دی» سازی صدا و سیمای گلستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان از آغاز پروژه «اج دی» سازی آنتن سیمای مرکز گلستان خبر داد.

.به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رسول شکری‌نیا عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما و افتتاح پروژه‌های صدا و سیمای مرکز گلستان که با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما شبانه‌روزی برای آگاهی بخشی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما اخلاق را بر کردار و عملمان حکم‌فرما می‌کنیم و معتقدیم اخلاق جزء اولویت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تصریح کرد: صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتی است که تلاش دارد در عرصه جهاد تبیین پیشتاز باشد و در کنار آن مطالبه گری به حق و درست را اجرایی کنیم.

شکری‌نیا گفت: امروز تمامی کارکنان صدا و سیمای مرکز گلستان در کنار تعهد و تخصص،  بین و اندیشه اجرای خواسته‌های مردمی را در دستور کار دارند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما در مرکز گلستان بر این بوده که آنتن صدا و سیمای مرکز گلستان مردمی، جامع، کامل و برآورنده سلیقه‌های مختلف مردم باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای گلستان تصریح کرد: کنشگری فعالانه یکی دیگر از ماموریت‌های صدا و سیمای مرکز گلستان بوده و من هم بر این نظر هستم که کنشگری فعالانه صدا و سیما سایر دستگاه‌ها را نیز به فعالیت وادار می‌کند.

شکری‌نیا تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که دوربین صدا و سیمای گلستان در تمامی عرصه‌ها حاضر باشد و تمامی برنامه‌ها و جشنواره‌ها و مناسبت‌ها را به صورت کامل پوشش دهد.

وی اضافه کرد: تمرکز دشمن بر استان گلستان متفاوت است اما خوشبختانه با تلاش همکاران ما در صدا و سیمای گلستان بسیاری از توطئه‌های دشمنان در همان ابتدا خنثی شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: «اچ‌دی» سازی آنتن صدا و سیمای مرکز گلستان آغاز شده و به عنوان مرکز پیشتاز در این عرصه فعالیت خواهیم کرد.

شکری‌نیا گفت: صدا و سیما رسانه مردم و رسانه نظام است و امیدواریم با توسعه امکانات، اتفاقات بهتر از گذشته در گلستان رخ دهد.

وی بیان کرد: ما خود را سرباز عرصه جهاد تبیین می‌دانیم و تلاش ما بر این است آنتن صدا و سیمای مرکز گلستان رسانه‌ای مردمی و انقلابی باشد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434145

مهمترین اخبار ایران و جهان: