نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:05

محفل شاعرانه بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اسلام آبادغرب برگزار شد

کرمانشاه- به مناسبت روز شهدای مدافع حرم محفل شاعرانه بزرگداشت شهدای مدافع حرم و عملیات مرصاد با حضور خانواده شهید مدافع حرم حسین علیخانی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه به مناسبت روز شهدای مدافع حرم محفل شاعرانه حریم حرم و مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم و عملیات مرصاد با حضور خانواده شهید حسین علیخانی و مسئولین و مردم اسلام آبادغرب در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند در این مراسم اظهار کرد: عملیات مرصاد نقطه عطفی بر زیاده خواهی منافقان و نشان دهنده رشادت و جوانمردی مردم اسلام آبادغرب و رزمندگان اسلام بود.

وی با گرامی‌داشت روز شهدای مدافع حرم، افزود: سیره و روش شهدا برای ما بهترین الگو است و شهدا در جامعه ما ارزش والایی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب تصریح کرد: عملیات مرصاد و منافقین تیر آخر جبهه استکبار بودند که منافقین در تنگه مرصاد به تیر غیب دچار شدند و پس از آن هم به سرنوشتی خفت بار گرفتار شدند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم نسبت به آل الله غیرت داشتند و از بصیرت بالایی برخوردار بودند که وطن خود را ترک کردند و در هزاران کیلومتر دورتر برای دفاع از ارزش‌ها و وطن خود جنگیدند و امروز اقتدار کشور را مدیون این شهدا هستیم.

گفتنی است، در ادامه مراسم شاعران سروده‌های خود در وصف شهدا را قرائت کردند و در پایان از خانواده شهید علیخانی تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434289

مهمترین اخبار ایران و جهان: