نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 13:41

کاپیتان تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا غایب است؟

سرپرست تیم ملی والیبال عدم حضور محمد موسوی در مسابقات قهرمانی آسیا را به دلیل مصدومیت را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد و اردوی خود را از امروز شنبه در شهر محل برگزاری مسابقات آغاز خواهند کرد.

مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم ملی گفت: خدا را شکر شرایط تیم ملی خوب است، امروز به ارومیه می‌رویم و در آنجا اردو می‌زنیم تا به شرایط آب و هوایی آنجا عادت کنیم. لیگ ملت‌ها هم تمام شده و بازیکنان ریکاوری کردند. بازیکنان تمرینات خوبی داشتند و برای رسیدن به قهرمانی در ارومیه بسیار مصمم و جدی هستند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد احتمال عدم حضور موسوی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. موسوی در تمرینات گروهی کامل شرکت کرده و حتی در بازی درون گروهی هم بازی کرد. او در جریان مسابقات لیگ ملت‌ها از ناحیه انگشت دست دچار آسیب دیدگی شد اما حضور او در تمرینات نشان می‌دهد این مصدومیت جدی نیست و می‌تواند تیم ملی والیبال ایران را در قهرمانی آسیا همراهی کند.

وی در پاسخ به این سوال که با حضور محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور بر سر بازوبند کاپیتانی چالش به وجود نیامده است، عنوان کرد: از اول هم مشکلی وجود نداشت، موسوی و عبادی پور دو بازیکن بزرگ تیم ملی هستند که سال‌ها زحمت کشیدند. این دو بازیکن مثل برادر در کنار هم حضور دارند و برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426801

مهمترین اخبار ایران و جهان: