نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 09:34

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کوهدشت

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، سرهنگ کرم کونانی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در ارتباط با پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه این شهرستان، اظهار داشت: 15 میلیارد تومان امسال به رفع محرومیت در کوهدشت اختصاص یافته‌است.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های ورزشی و آبرسانی توسط بسیج سازندگی کوهدشت افزود: یک سالن ورزشی و استخر در کوهدشت توسط سپاه احداث می‌شود و مردم این شهرستان از امکانات ورزشی این سالن بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: گروه‌های جهادی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده‌اند و در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و بهداشت و درمان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه کوهدشت در حوزه مسکن بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه ساخت مسکن محرومان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

کونانی با بیان اینکه گروه‌های جهادی نقش مهمی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب دارند، گفت: مظاهر دفاع مقدس امروز در مجاهدت در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماعی تجلی یافته‌است و روحیه مجاهدت را باید در عرصه‌های مختلف تداوم بخشید.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با تأکید بر انعکاس حقایق و واقعیت‌های جامعه از سوی خبرنگاران و نشر اخبار به‌دور از هرگونه سیاه‌نمایی ابراز کرد: این دیدگاه افزایش اعتماد عمومی را به‌دنبال دارد.

کونانی اظهار داشت: دشمنان با سیاه‌نمایی و جنگ عظیم رسانه‌ای در حال تلاش هستند که حس ناامیدی را در اذهان مردم به‌ویژه جوانان رسوخ دهند، بنابراین انعکاس اخبار امیدآفرین سدی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مجاهدان جبهه جنگ نرم هستند، افزود: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب جزو یکی از مسئولیت‌های اصلی خبرنگاران است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به نقش خبرنگاران در محرومیت‌زدایی عنوان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند که پیگیر مطالبه‌گری از مدیران باشند و مسئولان را وادار به پاسخ‌گویی کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و با انعکاس به‌موقع مشکلات نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی، پیشرفت و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

کونانی گفت: خبرنگاران دستاوردهای انقلاب در همه بخش‌ها را در راستای انجام رسالت اصلی خود انعکاس دهند و امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به جامعه ابراز کرد: بودجه یکی از رسانه‌های خارجی به‌اندازه تمام بودجه رسانه‌های داخل است و ما با غیرت در مقابل رسانه‌های دشمن ایستاده‌ایم.

کونانی گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای از ابزارهای پیچیده و متنوعی استفاده می‌کند تا افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار دهد، بنابراین ما با روحیه جهادی باید با این نبرد مقابله کنیم و دشمنان را با تبیین دستاوردهای انقلاب ناکام بگذاریم.

وی افزود: رویداد مهم برگزاری انتخابات را در امسال پیش رو داریم و خبرنگاران باید با مدیریت فضای رسانه‌ای کوهدشت و ایجاد آرامش و امید در جامعه به برگزاری باشکوه انتخابات کمک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: دشمنان در حال القای دوری مردم از صندوق رأی هستند و خبرنگاران باید تلاش کنند که ضرورت حضور حماسی مردم در انتخابات را تبیین کنند.

انتهای پیام/ 644/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1445289

مهمترین اخبار ایران و جهان: