نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 00:12

خبرنگاران با تعهد و مسئولیت پذیری برای اصلاح امور تلاش می‌کنند

استاندار زنجان گفت: روز خبرنگار فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و ارج نهادن به فعالان دلسوز و امین رسانه است که همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند و با تعهد، امانتداری و مسئولیت پذیری در جهت اصلاح و بهبود امور تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگاراظهار داشت: خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند و پرسشگری و پیگیری های متعهدانه آنها زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که رسانه به عنوان ابزاری در دست قدرت ها برای سلطه مورد استفاده قرار گرفته است در شبکه تولید محتوا و در عرصه جنگ شناختی باید بیش از پیش از ظرفیت های روشنگرانه رسانه ای بهره بگیریم.

این مسئول اظهار داشت:بر پایه فرمایش امیر مومنان امام علی (ع) که "در جهاد با اموال، جان ها و زبانتان در راه خدا اقدام کنید"؛ زبان و قلم اصحاب رسانه نیز در راه جهاد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان، گفت: خبرنگاران با وجود مشکلات متعدد به صورت متعهدانه سعی بر ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند و نقدها را به صورت منصفانه منعکس می‌کنند.

افشارچی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، به ویژه فعالان این عرصه در استان زنجان تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی مسئلت دارم.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431389

مهمترین اخبار ایران و جهان: