نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 20:52

جمع آوری و ساماندهی ۶۷ معتاد متجاهر در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در پنجمین مرحله از طرح مشترک ساماندهی و صیانت از معتادین متجاهر در سال جاری، ۶۷ نفر جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد سالاری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای مرحله پنجم از طرح مشترک ساماندهی و صیانت از معتادین متجاهر، تعداد ۶۷ معتاد متجاهر از سطح شهر گرگان جمع آوری و به ساختمان مددسرا انتقال یافتند.

وی ادامه داد: پس از غربالگری ۴۵ نفر از آقایان به مرکز ترک اعتیاد توسکستان و ۱۱ نفر از خانم‌ها به کمپ ماده ۱۵ شهرستان آزادشهر برای بازپروری منتقل شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: در مجموع اجرای پنج مرحله از طرح مشترک جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۶۳ معتاد از سطح شهر گرگان جمع آوری شده‌اند که از این تعداد ۱۲۳ نفر به کمپ توسکستان، ۱۹ نفر به کمپ ماده ۱۵، دو نفر به مراکز درمانی، دو نفر به اردوگاه اتباع خارجه و یک نفر هم به کمپ بخش خصوصی منتقل شدند.

سالاری افزود: این طرح با همکاری دادگستری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی (پلیس مبارزه با مواد مخدر) و شهرداری گرگان به عنوان دستگاه همکار طبق برنامه اعلامی از سوی دادستانی اجرا می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1396089

مهمترین اخبار ایران و جهان: