نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 20:12

انقلاب اسلامی فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به ترویج فرهنگ‌ انقلابی گفت: یکی از فلسفه های تاسیس شورای هماهنگی، انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ملک مکان در آستانه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیاز بود که در مناسبت های مختلف و حوادث غیرمترقبه که حضور مردم و دستگاه ها را می طلبد نهادی هماهنگی میان مردم و دستگاه ها را انجام دهد.

او گفت: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه در حوزه سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازمان دهی، نظارت و راهبری در مناسبت های ملی، مذهبی سیاسی و انقلابی است.

ملک مکان گفت: شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در برخی از مناسبت های مهم مانند یوم الله سیزده آبان، قیام ۱۵ خرداد و مناسبت های ملی و مذهبی نظارت دارد.

او گفت: ترویج فرهنگ انقلابی، برگزاری مراسم‌ عمومی در داخل و خارج از کشور، مشارکت مردمی، تقویت ارزش های اسلامی، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و نظارت بر عملکرد دستگاه های شورا که ۲۰ عضو دارند از دیگر ضرورت های تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: هدف از اجرای برنامه های ملی و مذهبی ایجاد و تقویت وفاق ملی، وحدت کلمه و ثبات در جامعه است.

ملک مکان گفت: تهدید دشمن با حضور مردم در مناسبت ها و برنامه های عمومی دفع و دشمن ناامید می شود.

او افزود: جریان سازی فرهنگی، تقویت نشاط، افزایش سطح آگاهی در جامعه، اعلام مواضع و مطالبات محوری مردم در این مناسبت ها مطرح می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی گفت: این شورا اندیشه ولایت فقیه، تبیین شاخص های انقلاب، دشمن شناسی و دستاورد نظام جمهوری اسلامی را تبیین می کند.

او عنوان کرد: سپردن کار به جوانان، استفاده از اندیشه و ایجاد نشاط در جامعه از رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423801

مهمترین اخبار ایران و جهان: