نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 14:51

بهادری‌جهرمی: راه آهن تهران-سنندج بعد از ۲۰ سال به بهره برداری می‌رسد

سخنگوی دولت گفت: راه آهن تهران- همدان، سنندج بعد از ۲۰ سال در سفر آتی رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه (۸ آبان) در نشست خبری که در محل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: در ایام سالگرد شهادت شهید فهمیده هستیم و این ایام را گرامی می داریم.

نسل دهه هشتادی ها و نودی ها که به گفته رییس جمهور موتورهای پیشرفت کشور هستند را روزشان را گرامی می داریم.
وی بااشاره به تجمعات صورت گرفته در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی افزود: ملت های جهان صفشان را از دولت های حامی تروریست جدا کرده اند. 

در آستانه سفر دور دوم رییس جمهور به کردستان هستیم در سفر اول رییس جمهور اولویت‌ها مورد تصویب قرار گرفتند در دور دوم پی گیری اجرای طرح ها در دستور کار است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: مجموع اقداماتی که صورت گرفته است و در آستانه این سفر به بهره برداری خواهد رسید ۱۶ طرح است. در هفته گذشته تخصیص منابع به صندوق های پیشرفت و عدالت که در سطح استانها شکل گرفته بود ۹۰ درصدی شد.

بهادری جهرمی گفت: آمریکا و هم پیمانانش حدود هشتاد سال تلاش کردند واقعیت را تحریف کنند. عملیات طوفان الاقصی و اقدامات وحشیانه تروریست ها موجب شد کاشته هایشان به باد رود برخلاف همه سانسور هایی که در رسانه های حامی تروریست شکل گرفت و ممنوعیت تجمع برای مردم ایجاد شده بود اجتماعات کم سابقه ای شکل گرفت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد آمار منتشر شده توسط یکی از رسانه‌های جریان رقیب دولت افزود: طبیعی است که جریان های سیاسی مخالف دولت سعی کنند در نزدیکی انتخابات با ادبیات اینچنینی سعی در تخت تاثیر قرار دادن افکار عمومی داشته باشند مردم فوتی های چند صد نفری در سایه سومدیریت را فراموش نکردند تورم نزدیک به ۶۰ درصدی را فراموش نکردند نرخ رشد نقدینگی ۴۰ درصدی و بهانه گیری های مستمر برخی از مقامات را فراموش نکردند که همه بیانگر شیوه عمل مدیران روز گذشته است فرافکنی های در نزدیکی انتخابات اثری ندارد.

سخنگوی دولت گفت:  راه آهن تهران- همدان، سنندج بعد از ۲۰ سال در سفر آتی رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

در حال تکمیل....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556589

مهمترین اخبار ایران و جهان: