نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 13:48

اجرای ۶۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از اجرای ۶۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ مسلم محمدی امروز در یک نشست خبری با اشاره به اتفاقات غزه و فلسطین و کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیست گفت: اسرائیل پس از طوفان‌الاقصی روحیه خود را از دست داد تا جایی که رئیس جمهور امریکا و وزرای کشورهای دیگر برای روحیه دادن به سران اسرائیل در یک صحنه جنگی در کنار آنها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیروزی ازآنِ مردم مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: گرچه جنگ در سرزمین فلسطین است اما صدها هزار نفر از مردم کشورهای مختلف اروپایی و غربی با پرچم فلسطین و در حمایت از مردم غزه مشت‌های مستحکم خود را بر دهان ابرقدرت‌های دنیا زدند. 

سنگر مقاومت به کشورهای مختلف دنیا صادر شده است 

محمدی تاکید کرد: جبهه مقاومت و سنگر مقاومت امروز به کشورهای مختلف دنیا صادر شده است و زنان و مردان و کودکان در نقاط مختلف جهان از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند‌.

وی ادامه داد: مردم با پرچم فلسطین مقابل کاخ بایدن تجمع می‌کنند تا امید را به مردم غزه تزریق کنند. 
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، در ادامه با اشاره به برگزاری ۶۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تربیتی و ... در هفته بسیج مطابق ۲۹ آبان الی پنجم آذرماه گفت: رزمایش جهادگران فاطمی امسال در هفته بسیج برگزار خواهد شد، همچنین افتتاح ۵ باب منزل محرومین، برگزاری ۱۷ میز خدمت، افتتاح پنج پروژه اقتصاد مقاومتی، افتتاح آسفالت روستایی در منطقه ارژن و خان‌زنیان، آزادسازی ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد و ... را خواهیم داشت. 

محمدی افزود: همچنین در هفته بسیج امسال باب‌القرآن کریم کوثر را افتتاح خواهیم کرد و شاهد برگزاری اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات قران کریم ناحیه ثارالله در این دارالقران خواهیم بود.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577501

مهمترین اخبار ایران و جهان: