نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 23:41

میان‌دار در حوزه هنری تهران رونمایی می‌شود

افشین آزادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: کتاب میان‌دار شرح رشادت‌های فرمانده بسیجی حاج محمد طالبی در عرصه های فرهنگی، مذهبی و نظامی در سالن سوره حوزه هنری واقع در تقاطع حافظ و سمیه رونمایی می‌شود.

افشین آزادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری فارس درکرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: کتاب میان‌دار شرح رشادت‌های نظامی، فرهنگی و مذهبی سردار بسیجی محمد طالبی هست که از بنیان‌گذاران تیپ نبی اکرم(ص) سپاه کرمانشاه هست، فردی که به جهت تأثیرگذاری او در دوران دفاع مقدس در کسوت یک بسیجی منجر به دریافت نشان فتح از دستان مقام معظم رهبری(مدظله) شد.

وی افزود: این کتاب که علاوه بر شرح سختی‌های دوران کودکی این فرمانده، به اهداف و انگیزه‌ها و نحوه‌ی ورود وی به فضای نظامی و فرماندهی را به دفاع مقدس می‌پردازد.

آزادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه به ابعاد دیگر کتاب میان‌دار پرداخت و گفت: بخش‌هایی از کتاب به قبل از زمان جنگ، حین جنگ که شامل مجروحیت‌ها و شیوه فرماندهی و نحوه‌ی ارتباط با نیروهای تحت امر و مافوقش و... و درنهایت به فعالیت‌های فرهنگی محمد طالبی پس از پایان جنگ خواهد پرداخت.

وی در خصوص آیین رونمایی کتاب میاندار گفت: کتاب میان‌دار نوشته احمد مصطفایی پنج‌شنبه دوم آذرماه، هم‌زمان با 352مین شب خاطره در سالن سوره حوزه هنری واقع در تقاطع حافظ و سمیه رأس ساعت 15 برگزار می‌گردد.


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578145

مهمترین اخبار ایران و جهان: