نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 22:15

محلات اصفهان برای مجرمان ناامن می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح‌های پیشگیرانه و پیش دستانه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به منظور ناامن کردن محلات برای اراذل و اوباش و مجرمان خبر داد.

محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی ویژه رؤسا و کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: مجموعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان پیشانی، نوک پیکان و به عنوان ویترین فراجا در راستای توسعه امنیت پایدار به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند منکر زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باشد، افزود: امروز به جرأت می‌توان گفت که ۹۸ درصد ماموریت‌های انتظامی از طریق مراجعات مردمی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شکل می‌گیرند.

هاشمی‌فر با بیان اینکه برای تربیت پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی به آموزه‌های دینی و اسلامی توجه شود، گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی و نیز تربیت و آموزش کارکنان در راستای ارتقا و اعتلای سازمان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان وجود امنیت پایدار و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد سازمان پلیس را نشأت گرفته از تعالی رفتار در وجود ماموران انتظامی عنوان و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز ماموران پلیس تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی هم شهیدان «زاده احمدی و شفیعی» از ماموران ایثارگر و وظیفه شناس کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بودند.

وی ادامه داد: اینکه ماموران با آنکه می‌دانستند که قرار است با یک فرد جانی که مرتکب قتل شده و مسلح هم است، روبرو شوند ولی با شجاعت و ایثار وارد معرکه شده و در کمال شهامت، شجاعت، رشادت و ایثارگری با قاتل مسلح درگیر شده و او را از پا درآوردند تا نتواند نیت خود را عملی کرده و به شهروندان دیگر آسیب بزند.

هاشمی‌فر از اجرای طرح‌های پیش دستانه توسط کلانتری‌ها به منظور ناامن کردن محیط محلات برای اراذل و اوباش و مجرمان خبر داد و گفت: در این طرح از ظرفیت معتمدان و متنفذان محلات، پایگاه‌های بسیج، مساجد و نیروهای مردمی استفاده خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما با الهام از تعالیم اسلامی و آموزه‌های دینی و تأسی به شهدا و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا دست به دست هم داده و شرایط را به گونه‌ای رقم می زنیم تا انتظامی استان اصفهان همچنان که همیشه در کشور نمونه بوده با ضریب بالاتر بدرخشد و الگویی از پلیس با اخلاق، مقتدر و امید آفرین را به جهانیان ارائه کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551645

مهمترین اخبار ایران و جهان: