نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 09:50

مصوبات شورای فرهنگ عمومی در حد شعار باقی می‌ماند

امام جمعه بناب ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و لزوم ضمانت اجرایی مصوبات جلسات شورا از عدم تحقق برخی مصوبات انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت السلام مصطفی باقری‌بنابی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به مسئولیت مسئولان در قبال جامعه اظهار کرد: باید قبول مسئولیت نمی‌کردیم و با در قبال این مسئولیت در پیشگاه مردم و پروردگار مسئولیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با تاکید بر لزوم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای انجام و اجرای کارهای فرهنگی گفت: وضعیت موجود فرهنگی دور از شأن خون پاک هزاران شهیدی که برای پیروزی حفظ و استقرار این نظام ریخته شده است.

براساس این گزارش در این جلسه فرماندار بناب نیز با ارائه گزارشی از برگزاری یادواره شهدای مختلف شهرستان و یادواره ۳۸۰شهید شهرستان و فعالیت‌های انجام شده در این خصوص ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا در یک‌ماهه گذشته در شهرستان بر اهتمام مردم و مسئولان برای برگزاری با شکوه اجلاسیه ۳۸۰شهید شهرستان تاکید کرد.

رضا لعلی با اشاره به مصوبات قبلی شورای فرهنگ عمومی و دستورالعمل‌های صریح وزارت کشور در خصوص اداره آرامستان‌ها از شهردار خواست در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آرامستان‌ها اقدام کنند و شهرداری نسبت به جذب یک روحانی به عنوان ناظر شرعی برای حضور دائمی در غسالخانه اقدام کند.

پایان پیام/۶۰۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534645

مهمترین اخبار ایران و جهان: