نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 16:22

کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی در لامرد به بهره‌برداری رسید

در راستای اقتصاد مقاومتی و به منظور ایجاد اشتغالزایی یک کارگاه مشاغل خانگی با حضور سردار یدالله بوعلی فرماندهی سپاه فجر فارس واقع در شهرک هجرت شهر لامرد با هزینه ای قریب به ۲میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، هزینه ای که قرارگاه محرومیت زدایی سپاه لامرد جهت تجهیز و راه اندازی این کارگاه تولیدی اختصاص داده ۷۵میلیون تومان بوده، که ۷۵میلیون تومان دیگر آن نیز از محل کمک ها و خودیاری های خیرین و مردم بوده است.

خرید تجهیزات این کارگاه؛ که شامل سبزی خردکن، سبزی خشک کن، و آسیاب برقی برای پخت معجون می باشد توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خریداری شده است.

گفتنی است: در این کارگاه ۱۰ نفر به صورت مستقیم، و بیش از ۲۰نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده اند که درآمد حاصل از این کار در امورات عام المنفعه هزینه خواهد شد.

در حاشیه بهره برداری از کارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه سپاه لامرد سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس از کارگاه تولیدی خیاطی تعاونی شمیم وابسته به مجتمع فرهنگی فاطمیه لامرد نیز بازدید نمودند.

باتوجه به نیازمندی ها و تجهیز این مجموعه تولیدی از مقام ارشد سپاه استان درخواست تزریق مالی در این راستا داشتند که فرماندهی سپاه فجر فارس نیز دستور پرداخت تسهیلات از طریق بسیج سازندگی سپاه لامرد به این کارگاه تولیدی البسه اسلامی داده شد.

پیش از سخنان سردار بوعلی، سرهنگ پاسدار سیدمحمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اظهار کرد: هدف بسیج خدمت به محرومان است و در این راستا هر کوشش و تلاشی برای محرومان صورت گیرد خورسندیم زیرا بسیج از بتن مردم است.

وی افزود: همانطوری که بسیج در مسائل علمی کشور با تکیه بر وجه اسلامی و انقلابی الهام بخش می باشد در بحث سازندگی و گروه های جهادی پیش رو است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573101

مهمترین اخبار ایران و جهان: