نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:23

اجمالی| 13 آبان و خروش توفنده و استکبارستیز مردم شهرستان‌های اصفهان

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح آبان ماه ۱۴۰۲ است، ۱۳ آبانی که بار دیگر با حضور پر شور مردم، تاریخ ساز خواهد شد، زن و مرد، کودک و نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو با مشت‌های گره کرده وارد میدان می‌شوند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر می‌دهند. 

 مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، دقایقی پیش با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در شهرهای مختلف اصفهان آغاز شد.

مردم با در دست داشتن دست نوشته‌هایی جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

شهرضا

همزمان با سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در شهرضا آغاز شد. مردم در طول مسیر با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌بندند.

 

دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و هیهات من‌الذله بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.

 

 

نجف‌آباد

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم نجف‌آباد با حضور پرشور خود، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بر مبارزه قاطع با استکبار جهانی تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در نجف‌آباد نیز امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

 

 

بادرود

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه بادرود با حضور حماسی خود در راهپیمایی، میثاق مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

 

امسال علاوه بر شعارهای مردم ضد استکبار جهانی، کشتار بی رحمانه مردم غزه با همراهی و همکاری ایادی استکبار یعنی آمریکا و کشورهای اروپایی باعث شد شعارهایی علیه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده شود و مردم در حمایت از مردم بی گناه و مظلوم غزه شعار دادند.

 

 

نایین

سیزدهم آبان ماه، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است و امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در شهر نایین، با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و دانش‌آموزان با بصیرت برگزار شد و مردم و به خصوص دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با شعارهای کوبنده خود بار دیگر جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.

 

 

 

این خبر در حال تکمیل است....

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560589

مهمترین اخبار ایران و جهان: