نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 16:57

برگزاری رویداد نماشاو با حضور ۴۰ نفر از جوانان فعال در ایلام

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: رویداد نماشاو در یک دوره ۶ ساعته با حضور ۴۰ نفر از جوانان فعال استان در زمینه های مختلف به منظور ثبت سازمان مردم نهاد جوانان برگزار شد.

محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای شناسایی جوانان فعال و دغدغه‌مند و به‌ منظور ثبت سازمان مردم نهاد جوانان رویداد نما شاو در استان ایلام اجرا شد. 

وی با اشاره به اینکه، این رویداد در یک دوره ۶ ساعته در قالب ۱۷ موضوع برگزار شد، افزود: حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی، هنری، ادبی، توسعه فرهنگ ورزش، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی از جمله موضوعات مهم برگزاری این رویداد بود.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: در این رویداد تعداد ۴٠ نفر از جوانان فعال و دغدغه‌مند استان با برگزاری کارگاه‌ها، نشست اطلاع‌رسانی و مشاوره آموزش های لازم را در زمینه های مختلف ذکر شده فرا گرفتند.

تردست خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد جذب حداکثری جوانان شرکت‌کننده در رویداد ملی جهت تشکیل سازمان مردم نهاد جوانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در حال‌ حاضر تعداد ۱۰۲ سازمان مردم نهاد جوانان در سطح استان ایلام در حال فعالیت هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561045

مهمترین اخبار ایران و جهان: