نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 15:24

وزیر فرهنگ و ارشاد به دشتستان سفر می‌کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آئین بزرگداشت شهید صادق گنجی به دشتستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید صادق گنجی یکی از افتخارات استان بوشهر است که تا آخرین لحظه عمر خود در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کرد و در همین راه به شهادت رسید.

وی افزود: دوشنبه ۲۷ آذرماه سی‌وسومین مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید صادق گنجی در دشتستان زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این مراسم به استان بوشهر سفر خواهد کرد.

رضایی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد حضور وی در سطح شهرستان و حضور در چند برنامه دیگر باشیم.

شهید صادق گنجی در سال ۱۳۶۵ و در سن ۲۴ سالگی مسوولیت خانه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را در پاکستان برعهده داشت که در ۲۸ آذرماه سال ۱۳۶۹ در مراسم تودیع خود در جلوی درب هتل اینترنشنال لاهور پاکستان براثر هجوم وحشیانه ایادی استکبار به شهادت رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605589

مهمترین اخبار ایران و جهان: