نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 12:15

تفاهم نامه ساخت بزرگترین دهکده ورزشی دانش آموزی کشور در هرمزگان امضا شد

در نشست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با وزیر آموزش و پرورش، تفاهم نامه ساخت بزرگترین دهکده ورزشی دانش آموزی کشور در استان هرمزگان و گسترش فضاهای فیزیکی اردوگاههای دانش آموزی هرمزگان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی انعقاد تفاهم نامه ای با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش؛ مهدی دوستی، استاندار هرمزگان؛ صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ محمد قویدل، مدیرکل اموزش و پرورش هرمزگان و مهدی فولادی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان، دهکده ورزشی دانش آموزی شهید سردار سلیمانی مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چند منظوره ۱۸۰۰متری،خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰نفری، چمن طبیعی، پیست دوومیدانی و .. در بندرعباس ایجاد و به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این نشست بیان کرد: تنوع بخشی به محیط یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و فضاهای آموزشی ورزشی به عنوان یکی از محیط های تربیتی،  نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و سرزندگی دانش آموزان ایفا می نماید. بنابراین موضوع فعالیت های تربیت بدنی و ارتقای سلامت دانش آموزان از طریق کمک به تأمین ، بهسازی ، بهینه سازی ، تجهیز فضاهای ورزشی مهم و ضروری می باشد.

 با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان در ساخت این پروژه عظیم با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587245

مهمترین اخبار ایران و جهان: