نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 09:04

ساخت دوربرگردان های ایمن در محور ارومیه-مهاباد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ساخت و احداث دور برگردان‌های مطمئن و ایمن در مسیر ۲۰ کیلومتری منتهی به شهر جاده ارومیه به مهاباد (سنتو) در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ساخت و احداث دور برگردان‌های مطمئن و ایمن در مسیر ۲۰ کیلومتری منتهی به شهر جاده ارومیه به مهاباد (سنتو) در حال پیگیری است.

وی افزود: با توجه به بازدید‌هایی که از جاده سنتو به عمل آمد هر دو طرف جاده منتهی به شهر ارومیه از روستا‌ها و باغات کثیر کشاورزی تشکیل شده است و طبیعتاً مردم برای رسیدن به روستا یا باغ خود هنگام بازگشت از شهر باید از بریدگی‌های موجود در جاده استفاده کنند و این امر احتمال خطرات و وقع حوادثی برای مردم عزیز را در پی دارد.

عتباتی عنوان داشت: در همین زمینه مراتب در دستور کار مدیریت دستگاه قضایی استان قرار گرفت و دادستانی مرکز استان به عنوان مدعی‌العموم ساخت و احداث دور برگردان‌های مطمئن را از راه و شهرسازی استان خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از اقدام فوری اداره کل راه و شهرسازی استان هم در مکاتبه برای تامین اعتبار لازم احداث این دوربرگردان‌ها خبر داد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566045

مهمترین اخبار ایران و جهان: