نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 20:50

کتاب‌های دفاع مقدس آینده را می‌سازند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کتاب‌های دفاع مقدس آینده را می‌سازند و خاطرات ما را حفظ می‌کنند گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با دومین کنگره  ۸ هزار شهید استان برگزار شد اظهار کرد: سه تا چهار ماه پیش که برنامه‌ریزی فصل شیدایی انجام شد، بحث دفن شهید گمنام در نمایشگاه بین‌المللی به میان آمد، وقتی با مشکلاتی مواجه شدیم، این شهید گمنام برای استان همدان گره‌گشایی کرد.

وی با بیان اینکه این شهید گمنام در عملیات رمضان به شهادت رسیده و شاید از بچه‌های همدان باشد افزود: امیدواریم ما نیز بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز از کتاب خاطرات همسر شهید سعید اسلامیان رونمایی شد تصریح کرد: اگر زندگی شهید اسلامیان را در سال‌های ۶۰ و ۶۱ نگاه کنیم در پاوه و سپس در لشکر انصارالحسین(ع) با اتفاقات منحصر به فردی مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های دفاع مقدس تاریخ ما می‌سازد اظهار کرد: کتاب‌های دفاع مقدس زمینه‌ساز رشد آگاهی در بین نسل آینده است و فردا را به ما نشان می‌دهد.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536445

مهمترین اخبار ایران و جهان: