نیوز سیتی!
20 اسفند 1402 - 16:13

منچستریونایتد برای خرید مدافع لیل با رئال مادرید وارد رقابت شد

شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی خود دست روی بازیکنی گذاشته‌اند که رئال مادرید نیز خواهان جذب او است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مدافعان پرطرفدار این روزهای فوتبال اروپا که مشتریان بزرگی پیدا کرده، لنی یورو بازیکن تیم فوتبال لیل فرانسه است. سن پایین این بازیکن که تنها ماه نوامبر سال گذشته 18 ساله شد، او را به بازیکنی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری بلند مدت تبدیل کرده است، هر چند او نشان داده که همین حالا هم پتانسیل بازی در خط دفاعی تیم‌های بزرگ را دارد. او یکی از مهره‌های تأثیرگذار در روندی است که لیل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از لوشامپیونه در پیش گرفته؛ ضمن اینکه نمایش‌هایش در تیم زیر 21 ساله فرانسه نیز مورد توجه استعدادیاب‌های قاره‌سبز قرار گرفته است.

یکی از تیم‌هایی که پیش از این به عنوان مشتری لنی یورو معرفی شد، رئال مادرید بود اما او اکنون یک مشتری بزرگ دیگر مانند منچستریونایتد هم پیدا کرده است. تمایل این دو باشگاه به جذب مداع جوان لیل در شرایطی است که او تا سال 2025 یعنی تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و با وجود تلاش‌های لیل برای تمدید، او به این کار تن نداده است. بنابراین لیل برای از دست ندادن یورو به عنوان بازیکن آزاد، ناچار است که او را در پایان فصل جاری بفروشد.

طبق آخرین گزارش‌ها از جمله ادعایی که سایت تیم‌تاک انجام داده، کار رئال مادرید برای جذب لنی یورو سخت شده چرا که ظاهراً منچستریونایتد آماده است 41 میلیون پوندی که لیل می‌خواهد را بپردازد. بر اساس ادعای این سایت، یونایتد، برای بازار نقل و انتقالات تابستانی، خرید حداقل 4 بازیکن جدید را در دستور کار دارد تا ترکیب فعلی تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ را متحول کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684756

مهمترین اخبار ایران و جهان: